איך למנוע את התשוקה למתוק

הרבה מאוד נשים נאבקות באופן יומיומי בתשוקה היסטרית לאכול מתוק = סוכר,
מה שלא ממש עולה באותו קנה מידה עם הרצון לרדת במשקל ועם הרצון להיות בריאה.

מה גורם לתשוקה הזאת לסוכר שמגיעה ואוחזת אותנו בפתאומיות
שגורמת לנו לרצות לאכול את כל הבית ולא נודמת לפני שחיסלנו חבילת שוקולד או עוגה?

שימי לב - בדם שלך צריכה להיות כפית סוכר אחת בכל רגע נתון.
הגוף שלך אינו זקוק לסוכר שאת אוכלת, 
הדבר היחיד שהסוכר הזה מעניק לגוף הוא אנרגיה מזויפת.
את אוכלת סוכר וזה נותן לך מכה מהירה וחזקה של אנרגיה.
אבל האנרגיה שאת חווה בעקבות הסוכר דועכת במהירות, ומשאירה אותך עייפה פיזית, 
רעבה ושוב עם תשוקה בלתי נשלטת לאכול מתוק.

זה מעגל קסמים שקשה לצאת ממנו ואשר גורם לנזקים עצומים לגוף שלך.

בעוד שהתשוקה שלך לסוכר מעידה בדרך כלל שחסר לך סוג אחר של מזון בגוף.

 

הכוונה היא, שאת חווה תשוקה למתוק בשעה שהגוף שלך אינו מקבל מספיק חומרים תזונתיים מאלו שהוא זקוק להם: חלבונים / פחמימות או שומנים.

 

בדרך כלל וסביר ביותר שזה נובע ממחסור בחלבון, כיוון שלגוף לוקח יחסית הרבה זמן לעכל חלבון.

זה יהפוך לאירוע נדיר מאוד שאת תרגישי תשוקה למתוק כשיש לך מספיק חלבון בבטן שלך.

 

חושבת שאת אוכלת מספיק חלבון? 

 

בדקי שאת אוכלת מספיק שומנים בריאים.

כשהגוף שלך מקבל סוכר זה קל לו להמיר את הסוכר לשומן ולאחסן אותו בתאי השומן

הגוף עושה את זה על מנת שכשהוא יחווה מחסור באספקת שומנים - זאת אומרת כשאת לא תאכלי מספיק שומנים,
אז הוא יוכל להשתמש במחסני השומן שהוא יוצר באמצעות הסוכר שאת נותנת לו.

 

אם תתני לגוף שלך זרם קבוע של שומנים בריאים, והוא יפסיק לפחד שהוא לא יקבל בעתיד מספיק כאלו,
הוא יפסיק לאחסן בכוח שומן בתאים שלך עבור עתות מצוקה שאולי יגיעו שוב....

 

 

כן, אכילת שומן משכנעת את הגוף שלך לא לאחסן שומן!!!
 

הקפידי על אכילת שומנים בריאים כמו אבוקדו, אגוזים וזרעים בתזונה שלך
ותגלי שהגוף שלך מגיב לכך בירידה במשקל.

הימנעי מאכילת סוכרים מעובדים ומלאכותיים.

ככל שאת אוכלת יותר סוכר, כך את תחווי יותר תשוקה למתוק, הצורך של הגוף שלך בסוכר יגבר.
המנעי מלאכול סוכרים מעובדים, ואת תגלי שהסוכרים שקיימים בפרות ובירקות הם מספיקים על מנת לספק את התשוקה למתוק.

 

ממתיקים מלאכותיים מחמירים את הבעיה, כיוון שהם מכילים רמות גבוהות יותר של סוכר. כשבלוטות הטעם שלך מתרגלות לרמה מסוימת של סוכר הן יחפשו אותה גם בהמשך, וייאלצו אותך לאכול עוד ועוד מתוק. 

הדרך היחידה להיפטר מזה היא להפסיק לתקופה קצרה לגמרי את השימוש בסוכר,
ולתת לבלוטות הטעם להירגע, לאזן את הגוף ולהתחיל מהתחלה.

אם את חייבת מתוק בתה / קפה - השתמשי בסטיוויה.

זכרי - 
המזון שאת אוכלת משמש כדלק לתאי הגוף שלך, החומרים התזונתיים שאת מכניסה לגוף שלך הם אלו שיתמכו בתהליכים הפיזיולוגיים של הגוף שלך.

כשהתזונה שלך אינה טובה לאורך זמן - ייווצר חולי. התאים שלך נחלשים, מייצרים פחות אנרגיה, את עייפה, ובסופו של דבר זה משפיע על הגוף כולו.

 



 
 

 מפיצים עצמאים בג'נס גלובל, טל' 050-2004355
 דוא"ל: keren.binshtein@gmail.com  
© כל הזכויות שמורות

  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon