איך להיפטר משומן באזור הבטן לאחר גיל 40
(המידע מתייחס לנשים בלבד)

השומן העודף שמתרכז אצלך באזור הבטן לא סתם גורם לחוסר נוחות או מפריע לג'ינס להיסגר בקלות.

השומן הזה גורם לדלקת סמויה אצלך בגוף

וההשלכות של הדלקת הזאת עם הזמן הן קטלניות, ומובילות למגוון גדול של מחלות הגיל המבוגר.

 

 

תאמיני או לא, הפתרון להצטברות השומן הוא לאכול...יותר שומן!!!

כן זה נשמע הזוי ועתיר בקלוריות אבל זה לא רק עובד, זה גם טעים...

 

 

הגוף שלך באופן טבעי נוטה לצבור שומן באזור הבטן,
את הסיבה לכך אסביר בנפרד.

 

אבל אם תשני את הרגלי התזונה שלך בצורה נכונה לפיזיולוגיה של הגוף שלך,


את תוכלי להיפטר מהשומן הבטן שלך בקלות, מבלי לרעוב ומבלי להתאמן שעות ארוכות בחדר הכושר.

 

הגוף שלך בנוי לשרוף שומן מיותר, הוא רק צריך שתזכירי לו איך לעשות זאת .

 

 

הסיבה העיקרית להצטברות שומן האזור הבטן היא דיאטה דלה בשומנים ועתירה בדגנים.

 

 

דגנים ומזון נוסף עתיר בקלוריות נמצא בבסיס פירמידת המזון

ונהוג לחשוב עליהם כבסיס לתזונה נכונה ובריאה, 
בעוד ששומנים נחשבים לתזונה מזיקה וחסרה תזונתית.

 

 

למעשה הרעיון הזה הוא הפוך לגמרי ונוגד לחלוטין את הרצון שלך בבטן שטוחה יותר,

וזה לא משנה אם הרצון הזה מונע מרצון להיראות טוב או מרצון להיות בריאה יותר.

 

 

תפריט תזונתי עתיר בדגנים מוביל לעלייה מהירה ברמות הסוכר בדם ולחוסר רגישות להורמון האינסולין, מה שמוביל היישר להצטברות שומן באזור הבטן.

 

וככל שאת צוברת שומן רב יותר, כך הרגישות שלך לאינסולין יורדת עוד, 
וזהו מעגל קסמים שכורם לך לאגור עוד ועוד שומן בטני.

 

לעומת זאת כשאת צורכת שומנים בתפריט היומי שלך, שומנים הם המפתח לאיזון הורמונאלי כולל הורמונים שתפקידם לשרוף שומנים מיותרים בגוף.

 

נכון, לא כל השומנים.

 

את צריכה לדעת לבחור את השומנים הנכונים והבריאים עבורך, ולמצוא תחליף למזונות עתירי הפחמימות שמעלים במהירות את רמות הסוכר בדם שלך, כמו קמח ודגנים אחרים.

 

 

את לא צריכה להיות רעבה, את רק צריכה לאכול נכון.

 

מזונות עתירי שומן שמעולים לשרפת שומן בטני:

 

ביצים שלמות

 

מיני אגוזים כמו פקאן, קשיו, אגוז מלך

 

אבוקדו

 

שמן זית שמן קוקוס

 

דגים – כמו טונה, מקרל, סלמון

 

 

כל אלו עוזרים לאיזון ההורמונאלי שלך, בעיקר של הורמונים שורפי שומן, ויעזרו לך לשרוף את השומן שהצטבר אצלך באזור הבטן.

 

המזונות האלו גם יעזרו לך להימנע מהרגשת המלאות והכבדות שמאפיינת את הזמן שלאחר הארוחה.

 

למזונות האלו יש יתרונות נוספים בדמות ויטמינים מינרלים וחומרים שהגוף זקוק להם לתפקוד תקין.

 

תני לגוף את כל מה שהוא זקוק לו, ותחושת הרעב שלך תרד פלאים.

הגוף שלך לא יצטרך לאותת לך רעב כיוון שהוא יהיה מסופק,

 

והחומרים התזונתיים ההכרחיים לו יובילו אותך לבריאות פיזית, לתחושת אנרגיה וליכולת ריכוז מעולה במשך היום.

 

 

קרן בינשטיין.
מטפלת רב תחומית ברפואה משלימה.
050-2004355

 מפיצים עצמאים בג'נס גלובל, טל' 050-2004355
 דוא"ל: keren.binshtein@gmail.com  
© כל הזכויות שמורות

  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon