איך השבוע,
תגרמו לעסק שלכם בג'נס גלובל להתקדם?

שיווק רשתי - הדרכה - ערן רוטמן
מה אנחנו עושים בג'נס?

העסק שלנו, בג'נס בנוי מארבעה משתנים:

  • לקוחות חדשים למוצרים

  • לקוחות קיימים למוצרים שצריך לטפל בהם

  • מועמדים חדשים להיות מפיצים

  • מפיצים קיימים שצריך לטפל בהם

איך עושים את זה?

כדי להצליח לקיים את ארבעת המשתנים האלו ולהצליח בעסק, אנחנו צריכים כל הזמן לחשוף את המוצרים שלנו או את ההזדמנות הכלכלית שלנו לאנשים שאנחנו מכירים (שזה הקהל החם שלנו)  ולאנשים שאנחנו לא מכירים – שזה הקהל הקר
את האנשים האלו אנחנו מעבירים במן משפך שיווקי שבנוי ככה:

 

  • אנחנו פונים לאנשים מהרשימה שלנו שאנחנו מעדכנים אותה כל הזמן

  • מזמינים אותם לשמוע על המוצרים או על ההזדמנות העסקית

  • מעבירים להם את המידע - בפגישה, במצגת אינטרנטית, בטלפון או בכל דרך אחרת

  • ויוצרים איתם קשר לאחר מכן - עושים להם פולו אפ כדי למכור להם מוצר או כדי לצרף אותם לצוות.

יש לנו פה תהליך הגיוני שחוזר על עצמו עם כל המועמדים שנכנסים לרשימה שלנו –
רשימה - הזמנה - מידע - פולואפ - צירוף כמפיץ / לקוח

(גללו למטה לסרטוני הסבר)

אבל כדי להפעיל את התהליך הזה, חייבים כל הזמן להיכנס מועמדים חדשים לרשימה שלכם.

 

חשיפה חדשה לאנשים חדשים כל יום,
היא המנוע של העסק שלנו.

 

אז היום, לקראת יום ראשון כל אחד בוחר לעצמו את היעדים של החשיפה של העסק שלו לשבוע הקרוב,
 ודואג  לעמוד בהם השבוע.
אנחנו עובדים ביחד,
בג'נס יש לנו את הפריבילגיה של להשתמש בכוח של הקבוצה בעסק הזה.
אבל את הכוח הזה צריך לייצר, הוא לא בא לבד,
ומה שמייצר אותו הוא ההתחייבות של כל אחד בקבוצה למספר חשיפות יומי.

אני מציעה שהיעד הזה יהיה בנוי לפחות
מבין שלוש לשבע חשיפות חדשות ביום.

זה יכול להיות חשיפה לאנשים מהרשימה החמה שלכם, להרים טלפון למישהו שאתם מכירים -

זה יכול להיות חשיפה לקהל קר כמו מי שעומד לפניכם בתור בסופר או הקופאית בסופרפארם

וזה יכול להיות גם חשיפה לקהל קר מהאינטרנט -

זה יכול להיות חלוקה של 50 פליירים ביום

או כל דרך אחרת שאתם מתחברים אליה,

העיקר שיהיה לכם יעד יומי ברור, שתעמדו בו.

פה למטה תמצאו סרטוני הדרכה :-)

לפני שאתם עוברים אליהם

מלאו את הטופס הבא

כדי להיכנס לרשימת תפוצה של המפיצים

רשימה - הדרכה - ערן רוטמן
הזמנה של קהל חם - הדרכה - ערן רוטמן
הזמנה של קהל קר - הדרכה - ערן רוטמן
שלב האינפורמציה - הדרכה - ערן רוטמן
שלב הפולו אפ - הדרכה - ערן רוטמן